Jaaroverzicht Exclusive Signals Stock Trading 2023

Beste beleggers,

Met het naderen van het nieuwe jaar, wil ik graag een moment nemen om terug te kijken op het afgelopen jaar. Het is een tijd om te reflecteren op wat goed ging en om te leren van onze ervaringen.

Mandje van Kansen

Het mandje van aandelen dat ons algoritme bij Exlusive Signals Stock Trading (ESST) selecteert, is samengesteld uit fundamenteel sterke en veelbelovende aandelen. In 2022, toen de markten enigszins tumultueus waren, bestond ons mandje uit ongeveer 350 aandelen. Nu zien we dat de Amerikaanse aandelenmarkt herstelt en het aantal aandelen in ons mandje weer gestaag groeien.

Elke week rangschikt ons algoritme deze aandelen op basis van verschillende criteria, van zeer interessant tot minder interessant. Aandelen die een neerwaartse trend vertonen of te lage handelsvolumes hebben, worden van tevoren door ons algoritme uitgesloten. De topaandelen worden opgenomen in onze portefeuille.

Slim Alloceren

Ons algoritme houdt ook rekening met de middellange termijn trend van de algemene markten. In opwaartse markten wordt ons geld volledig geïnvesteerd, maar in neergaande markten beleggen we met voorzichtigheid. Er zijn zelfs momenten tijdens scherpe marktdalingen waarop we even helemaal niet handelen. We zijn er trots op dat ons algoritme vaak al in contanten is voordat de markten ernstig verzwakken.

Deze allocatiestrategie heeft ons geholpen om het risico te verminderen, wat uiteindelijk heeft bijgedragen aan ons indrukwekkende rendement. Dit heeft onze portefeuille snel naar nieuwe recordhoogtes geleid.

Een Blik op 2023

Het jaar 2023 begon met de nasleep van de neerwaartse markt in 2022. Na een aanvankelijke stijging in de eerste zes weken, maakte de markt medio maart een correctie door en vielen enkele grote Amerikaanse banken. Na deze uitdagingen herstelden de markten geleidelijk tot de zomer van 2023. Augustus, september en oktober brachten een wat forsere correctie van ongeveer -10% met zich mee. Gelukkig bracht november goed nieuws toen de FED aankondigde dat de rente mogelijk in 2024 in drie stappen zou worden verlaagd. Dit stimuleerde de markten, november en december waren twee fantastische maanden.

ESST in 2023

Januari was voor ESST een uitdagende maand met een klein verlies. Daarna ging het beter, en tot eind juli realiseerden we een winst van 16,5%. In de lastigere maanden augustus, september en oktober moesten we echter -7,98% van onze winst inleveren. Gelukkig sloten we de maanden november en december af met een winst van 29,6%. Afgezien van januari hebben we het hele jaar winstgevend gedraaid, met een totale winst van +33,18%!

Speciale Nieuwjaarskorting!

Om het nieuwe jaar op een positieve noot te beginnen, willen we u een speciale aanbieding aanbieden. Deze week kunt u genieten van een exclusieve kennismakingskorting van €91 op ons jaarlijkse abonnementstarief. In plaats van €490, betaalt u slechts €399 per factor. Dit is een geweldige kans om kennis te maken met ESST en uw financiële doelen voor het jaar te verwezenlijken.

Klik hier om u aan te melden

Laten we samen een geweldig en winstgevend 2024 tegemoet gaan! Profiteer nu van deze exclusieve aanbieding door hier te klikken: Aanmeldpagina ESST met korting

Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en financieel voorspoedig 2024 toe. Laten we samen blijven groeien en succesvol zijn in 2024.

Met vriendelijke groet,

Henry van Ginkel

Exlusive Signals Stock Trading (ESST)

Zorgeloos beleggen en een leuk rendement?

Volg onze professionele systemen en ga in vier stappen naar rendement.

Kies een systeem